Cargo Express

אתר תדמית | 2018

האתגר

החברה מספקת שירותי לוגיסטיקה ומשלוחים בכל הארץ, עם ביקוש גדול ויצא גדול, האתגר היה לתכנן וליצור אתר מרשים ללקוחות, שיאפשר שיחת צא'ט עם נציג בזמן אמת. בנוסף מערכת אירגונית לניהול הנציגים, יחד עם מעקב משלוחים ותשלומים. הכל צריך להיות בסינכרון מושלם, מהשיחה עם הלקוח עד לתשלום, ללא תקלות בזמן אמת.

המטרה שלנו הייתה ברורה, לשפר את נראות וביצועי האתר, ובאותו זמן לדאוג שלא יהיו קריסות או "הפתעות" בזמן אמת.

חיפוש & גילוי

הלקוח ידע מה הוא רצה להשיג מהעיצוב המחודש לאתר, אך לפני שלקחנו את זה בחשבון, ראינו את האתר הקודם, ולמדנו ממנו מה היה חסר, מה לערוך מחדש ומה ליצור מאפס.

אחרכך גילינו בעזרת כלים כמו hotjar וgoogle analytics, כיצד המשתמשים גלשו באתר ואיפה היו לחיצות, ואלו דפים היו עם הביצועים בין הגרועים ביותר.

כאשר סיימנו עם חיפוש, יכלנו לדבר עם הלקוח ולהבין את הראיה שלהם על השיפור, ועל מה צריך לשפר אחרי הגילוי.

סירטוטים

אחרי מחקר והשיחה עם הלקוח, יכולנו ליצור סירטוטים פשוטים, המתארים את תכולת הדפים. בזכות הסירטוטים הללו, יכולנו לחשוב על המבנה והרכיבים של הדפים, בזמן שלקחנו בחשבון את הגילויים המוקדמים ואת רצונות הלקוח.

יתרה מכך, יתרון נוסף ביצירת הסרטוטים היה גילוי מוקדם של בעיות שהופיעו, לדוגמא, תוכן מסויים הופיע בבירור ובגודל אצבע במכשירים סלולרים.

עיצוב גרפי

מתחת מוצגים כמה מסכים נבחרים מהעיצוב הסופי.

תוצאה & שיקלים עתידיים

העיצוב מחדש התקבל היטב בחברה ולתענוגינו העיצוב החדש עבד מעולה, עם ביצועים טובים יותר בחלקים חשובים מהישן.

למרות הלוחות זמנים הלחוצים לשחרר את האתר החדש, אנו חושבים על שיקולים עתידיים, כמו להשקיע עוד זמן על בדיקות משתמשים על ידי יצירת אב טיפוס אינטרקטיבי.

לסיום אנו והלקוח מאוד שמחים מהתוצאה שפגעה בול במטרות שהצבנו יחדיו ועוד.