D.M LABEL

פרויקט שנה ג' במסגרת לימודי עיצוב פנים במכון אבני

פרוגרמה

שני שותפים בתחילת שנות השלושים שלהם האמינו בתעשיית המוזיקה ועל דגלם חרטו את הדברים הבאים:

  • חברה פתוחה שתנוהל באופן דמוקרטי ותשמש דוגמה ליוזמה פרטית, יצירתיות, אהבה וכבוד למקצוע.
  • חברה שתהפוך לאבן שואבת לכישרונות חדשים ועולים שיטופחו תוך אמונה אבסולוטית בכישרונם.
  • החברה תעסוק בהוצאה לאור של אלבומים חדשים, הופעות ופיתוח קריירות מוזיקה תוך יוזמות אישיות וחברתיות בארץ ובחו"ל.

את חזונם מימשו באמצעות מערך ניהול אישי ומסור של כל אמן שהוחתם בחברה תוך שהיא לוקחת על עצמה לטפל במכלול הנושאים הנוגעים בקריירת האמן שלו.

השירותים אותם נותנת החברה לאמניה התרחבו והם כוללים הפקת מופעים וכן, היא אחראית להפקה ושיווק מופעים D.M SONGS המייצגת תמלילנים, מלחינים ומטפלת ביצירותיהם.

בתחום הבין לאומי הפכה D.M LABEL לנציגתן של שתי חברות בינלאומיות גדולות:

חברת UNIVERSAL הכוללת בתוכה את ISLAND, A&M, DEUTSCHE, DECCA, PHILIPS, POLYDOR, MERCURY, INTERSCOPE, MOTOWN, GRAMMOPHON ועוד.

חברת EMI הכוללת בתוכה את, BLUE NOTE, VIRGIN, ועוד.

חומרים נבחרים:

  • חלק מהקירות מחופים בלוחות MDF בציפוי אקרילי עם ברק גבוהה שמתאימים לחזיתות וחיפוי הקירות לקבלת מראה זכוכית ללא הזכוכית המעניק מראה מושלם וגימור ללא תפרים. לוחות קריסטל אדום, מידות : 2800X1300 מ"מ
  • ריצפת בטון מוחלק המעניק מראה נקי ואסתטי ושקט.

תהליך פיתוח

פרויקט זה נעשה במסגרת לימודי במכון אבני

he_ILHebrew
en_USEnglish he_ILHebrew